Rasestumisvastased vahendid ja tuimus [ekspertnõuanded]

Kolm aastat tagasi kasutasin rasestumisvastaseid tablette nimega Microgynon21, peale kaalutõusu ei juhtunud midagi hullu. Mõni kuu tagasi tahtsin uuesti rasestumisvastaseid vahendeid kasutama hakata. Arst soovitas Evra plaastreid. Plaastri peale pannes tundsin mõne tunni pärast käte ja jalgade tuimust. Minu kätes oli palju tuimust, mida ma ei oska tegelikult kirjeldada. Nagu mu veenid valutaksid. Günekoloog ütles, et selliseid asju on väga harva ja määras mulle Yasminelle tabletid. Kõik oli korras, kuid pärast 10 tabletti hakkasin jälle tundma ja tundma valu. Lugesin tromboosi kohta palju, kuid jalad ei paistetanud. Mis võis selle reaktsiooni põhjustada? Ja miks ma ei tundnud Microgynoniga midagi sellist?

Ma ei oska öelda, miks rasestumisvastaseid vahendeid kasutades on kätes ja jalgades valu ja tuimus. Sümptomid on iseloomulikud elektrolüütide häiretele. Võib-olla just sel põhjusel. Tromboos on tüsistus, mis ei kao iseenesest. Tavaliselt mõjutab see ainult ühte otsa, mitte nelja.

Pidage meeles, et meie eksperdi vastus on informatiivne ega asenda visiiti arsti juurde.

Barbara Grzechocińska

Varssavi Meditsiiniülikooli sünnitus- ja günekoloogiaosakonna dotsent. Nõustun eraviisiliselt Varssavis aadressil ul. Krasińskiego 16 m 50 (registreeruda saab iga päev kell 8–20).

Silte:  Perekond Ilu Erinev 

Huvitavad Artiklid

add